Wie zit waar tijdens de verbouwing?

Vertragingen in het ontwerpproces, de coronaperiode die achter ons ligt en krapte in de bouw met een mislukte aanbesteding als gevolg hebben ertoe geleid dat wij veel later dan gepland het nieuwe gebouw in gebruik kunnen nemen;

Vanaf schooljaar 2023/2024 ziet het er dan als volgt uit:

Onderbouw havo/vwo/gymnasium

De drie havo/vwo onderbouw deelscholen en de gymnasium deelschool zijn vanaf schooljaar 2023/2024 gevestigd in ons kleine en gezellige gebouw aan de Van Ostadestraat 103, op vijf minuten fietsen van het hoofdgebouw.

Mavo/havo

Vanaf augustus 2023 is de mavo-havo afdeling terug verhuisd van de C. van Eesterenlaan naar Amsterdam Zuid, naar de gezellige dependance aan de Pieter de Hoochstraat 78, tegenover het hoofdgebouw. Hiermee scheppen we ruimte op de locatie Van Eesterenlaan voor de groei van MLA#2 in de buurt van de toekomstige locatie.

Bovenbouw

De bovenbouw leerlingen zijn gehuisvest in de oudbouw aan de Nicolaas Maesstraat 1 in de gebouwen B & D die de afgelopen jaren grondig zijn gerenoveerd.

MLA#2

Het MLA#2 maakt, op korte afstand van haar nieuwe schoolgebouw, de komende jaren gebruik van de locatie Van Eesterenlaan. Dit schoolgebouw biedt de MLA#2 leerlingen een fijne, veilige en gezellige plek voor de komende jaren.